Islamic Widget

Wednesday, April 4, 2012

semakin aktif

assalamualaikum.. hyep you all. ihh .gedik you pnggil ginih . HAHA. 
err..sudahsudah! 
ollaolla.citer utk arini ,agak mengecewakan diri. panas hati kot dengan manusiamanusia sekeliling yang membuat diri aku marah dan agak sentapppp sikit. sampaikan jantung aku terasa sakitnya. 
CANNOT GO BTOL! 
ahh.. boleh blah dengan semua tu. just want to say. aktif semula dalam blogging, twitter dengan ofcoz mukabuku tersintaa.. h0h0..tah ape yang aku pikirkan sampai aku on balik twitter aku. nak kata suka hupdate status..err..korang tengoktengok lah sendiri. contoh lebih sng,,muka buku lah kan.. hee..huhu..
abaikan semua tu lagi. hehehe..
hmm..kerja asgmnt makin kurang tapii jiwa masih tak tenteram. sebab amali makin dekat..satu hape pon tak buat..benci perasaan ni.. tolong weyhh.. tolong sketchkan utk aku lukisanlukisan tu..poning eh den nak buat semua dalm masa beberapa ari je lagi..
hoyeah..terbaik lah kaww mahirah! >< 
okeh.thats all.malas nak merepek.takut ade yang terasa or wateva.
salam chentagila.
OUT!

keep sending LOVE,

chentagila.

p/s: ade name baru lagi ! ! ! PINKELMOdaisy? pelik ? jyeahh~ thats what i Loike~ h0h0

No comments: