Islamic Widget

Thursday, April 5, 2012

urgh. speechless.

assalamualaikum. ollaolla again.
currently malas nak gi mandi.dgn erti kate lain..membucukkan diri.HAHA. ape tuu tutoptutop idong ? tak bau pon lah. haih. huhu..
abaikan perkara di atas. hmm.cerita utk arini. aku benci bila orang samakan aku dengan orang lain. aku adalah diri aku dan sama jugak dengan orang lain. nak makan penyepak tangan la kott pasni lau cakap aku sama dengan orang lagi.. urgh. 
cerita lain. teringat my Mr PinkLOVE cakap nak kawin ta0n depan. wahh. miss that moment. and keep praying that it will comes true. huhu.. pray for me okay? ^^ *bapak pasan*
cerita lain lagii. amali tangguh. hoyeahh..but still next week. tapii aku oke je . sebab bukan hari selasa tuu..tapi hari jumaat.. lega giler..tadi dah kena kot ngan lect, dy cakap "ni pon baru nak potong kanvas" . HAHA. terasa giler.coz that time aku la tu yang tengah potong kanvas tu. tapii bukan utk aku sorang..utk orang lain jugak.. huuu..but aku oke je..tak terasa sangat laa.tak sentapp cam semalam sangat la kan.. yang semalam tu memang nak kena cekik baru diam. hoiiii...jahatnye la kan. 
ahh..abaikan lagii..bangunbangun tido tadii ,my boyfie msg.berbungabunga hati ni balas. tapii keep thinking yg dia penat balik dari training. suro dia rehat. its better. bukan taknak msg,sangat nak.tapii sebb aku paham keadaan dia.then aku soh dia rehat walaupun hati kata "takyah la rehat sayang,rindu kat awak nihhh" .OMG. melebih plak dah. h0h0. oke.that's all lah. 

OUT!

rindu kenangan nihh..


keep sending LOVE,

chentagila.

No comments: