Islamic Widget

Friday, January 13, 2012

rindu .

assalamualaikum readersss.. nak cakap pasal rindu ? yess...macammacam benda yang buat aku rindu saat ini ketika ini.. first of all,,family..especially my parent,rindu ynag tak terkata pada mereka. selalunya tak lah sampai tahap demam dari balik sini..tapi kali ini berbeza..sangat berbeza.rindu aku sampai sekarang tak baikbaik lagi demam..huu...sangat inginkan mak ayah aku sekarang,sebab?? sebabnya..aku akan dok terbaring atas katil and my mother will take care of me~ masakkan bubur untuk aku..rasa badan aku panas ke tak..huuuuu...='( second?rindukan sehelai kertas bernama duit..yess! sangat pasti dnegan ayat aku ! no more tolehtoleh belakang tengok ayat aku betol ke tak..sebab aku sure ayat aku kena dengan situasi aku yang sangat memerlukan duit.. duit !! ko taw tak aku rindu giler kat ko ?timetime aku nak kat ko,ko tak nak muncol plak ekk? bag0s! third one? my boyfriend..rindu kat awak..sampai blur tak taw nak cakap ape bile saya rindu kat awak. tunggu saya balik sana eh awak? =) ermm..tu je la setakat ni yang aku rinduu..hee..later aku hudpate lagi okeh? papaii..sayang sume ! muahhhxx !!

#currently at tempat belajar. =)

No comments: