Islamic Widget

Monday, January 2, 2012

esok balik sabah ?

assalamualaikum readerss.. esok, is the day. haih.=.=' eventhough aku taknak balik, tapi terpaksa atas urusan belajar. selama 5 bulan lebih kot aku akan terperuk di sana .. huu..cuti ? memang banyak..cuti raye cina and ofcoz mid sem..tapi aku tak blk.. sbb?? duit laa..berjimat sebolehbolehnya..sbb..aku bukan nye mampu nak bli tiket kapalterbang yang beratusratus tuu selalu..lain la kalau aku ni kaya kann..hee..aku hanya orang sederhana..cukup la sekadar aku balik..yang pentingnya dapat jumpa family,especially my parent la kann.. =) err..insyaAllah,kalau dapat on9 kat sana, aku update lagi bendabenda baru yang berlaku kat sana okay? tu je kot..bye sayangss..muahxxx !!

2 comments:

anak ayah said...

cepat la balik~~~~~~
land below d wind.yaii!

enot =) said...

dah sampaiii..huu..sampai demam2 aku ni..T___T