Islamic Widget

Friday, January 20, 2012

cutiii..


assalamualaikum readerss..=) sehatt?? currently aku kat sabah..duduk dalam bilik ..otak melayang ke rumah..wish i could go back and stay forever at home..=\ hmm..its okayy..currently lagiii..cuti CNY..wohoo..got nothing to do even banyak kott kejekeje skula a.k.a homeworrkkkk untuk di settlekn..haihh..=.='' kwuenchana.. hmm..sepanjang dari hari firstttt aku blk sini sampai ke hari ini..my fever tak reti nak baikbaik..benci jugak laa but aku sendirik yang RAJIN sgt taknak pegi klinik..so,ni la balasannya..but i think i'm justt fine..sebab?? aku tahuuu ,Allah bagi dugaan sakitt utk aku sbb nak hapuskan dosadosa kecil aku yang entahh laa belambak kott..*taw belambakk,,tapi tak reti betolkan diri..adehh..*ermm..dalam demamdemam..barubaru ni aku masuk modellingg..hoyeahh..ntah ape tah yang aku buat pon aku tak taw..kerasss!! HAHA..aku taw aku tak mampu buat tapi layannnn ..haha..nasib jela selsema kian pulih walaupun kadangkadang datang time yang tak sesuai..huhu..takpelah..asalkan aku dapat cuba sesuatu yang baru...and...last thing aku nak cakap..dalam otak and hati aku ni ade je satu perkataan yang terngiangngiang sampai taktahu nak watpe..ermm..perkataan tu? tak boleh lah nak bagitahu..rahsia...huhu..tett..abaikan..okay lahh..got to go..nak tgk citer sempena cuti raye cina ni..bosan ! huh! papaaiiii..adios ~ 

1 comment:

anak ayah said...

selamat menjeruk kt dlm blik yerk :p