Islamic Widget

Wednesday, December 5, 2012

macammacam

assalamualaikum~
hye! hui! hoi! heeeeeee..
pe kabo sedare? sehat?? alhamdulillah lau sehat,lau tak..makan ubat la ye..
hmm..cakap pasal tajuk nihh.."macammacam". aku ada macammacam cerita yang nak diceritakan tapi aku rase shortcutshortcut jela yek..kang tulis panjang melebor korang taknak baca plak.. huhu..
cerita pertama, aku tak tau nak cakap macam mana. tapi tulah. kena jugak cakap..haha.
bapakku dah selamat menikah lagi satuuu..orang kata,benda baik kita kena hebahhebah sikit kan. kalau tak jadik la bahan bualan orang...kan?hehe..ermmm..my biggg mama baru ermm..okelah..aku tak boleh nak bandingkan dia dengan mak aku lah kan..sebab macam mana pon kita akan tetap cakap mak kita yang perfect dari segala hal. huhu..so, acceptable.setakat niii..:)
ermm..yang keduanya..lepas jek cuti bermulaa..aku pegi la berjalanjalan beronokronok dengan merekamereka yang aku sayang.. huhu..i mean cinta hati dengan kawankawan yang lain..punyaaa lah best..tapii part yang paling meleTOP nya..aku pegi tengok wayang dengan dorang..tengok punya tengok sekali terlentok! hahha..punya best cerita tu..SKYFALL kot..boleh aku dengan cinta hati tertido kat dalam wayang tu..tah berapa lama aku tak tahu lah.tapi dapat tengok awal dengan akhir cerita tu..paham la jugak kan cerita dia macam mana. hahaha..
ouh yeah.cerita ketiga..hmmm..lepas balik dari cuticuti malaysia aku tuhh..aku ddok melangok ke langit yang mendung selalu..haha.termenung seorang diri kat rumah yang berpenghuni. =P hoho..aku tak buat satu haperrr pon keje..bukan tak buat langsung. tapi senang cerita MALAS nak mampuih. hha..serabot otak kot mencuba nak terima keadaan baru..almaklumlah.dapat biggg mama. kena sesuaikan diri.padahal ddok kat rumah sendiri. jadahhhh~
yang keempat, minggu nih paling advanced,dapatdapat sponsor dari bapak tros bejoli.habeskan duit.haha.bukan buat apa pon..releasekan tensionnnn~ takuit nanti balik sabah tak dapat buat apaapa.taun depan dahlah praktikal. mataiiiiiii~~~ sampai dah terpikirpikir dalam otak apa aku nak ajar budakbudak ni nanti..mampu ke aku ajar budak?kawal budak? padahal aku pon dah macam budakbudak. haha..cewah. ngek. 
ermm..akhir minggu ni nak pegi jb..tu tak pastii..tapi yang pasti aku nak turun kota tinggi..jalanjalan merentasi masa sempena cuti..haha..cuti tatap cuti bagi aku..nak keje hampeh tak menjadi. lol. 
tu je kot setakat nih. happy holidaysss tu everyone. walaupon dah tengahtengah cuti.haha.nak wish gak! selamat pergi dan balik bagi yang pegi vacation..pegi jalanjalan.lepaklepak.jaga diri jaga hati,jaga mata. 
aku tak baik sangat tapi samasama nasihat untuk diri masingmasing. okeii..
ily my cinta hati.tunggu awak minang dah ni. hahah*getekkk!*
papaii..assalamualaikum.
adios.

_pinkelmodaisy_

2 comments:

anak ayah said...

sakan berjalan kn.......
happy holiday ira!! ^o^

enot =) said...

sakan tak sakan sangat la kalau tak berduit sangat.haha.