Islamic Widget

Wednesday, November 7, 2012

just for today

assalamualaikum.. :)
apa khabar semua pemilik blog? *ahh.mula dah ayat skema keluar balik*
jangan fikirkan ayat aku cuz nobody's perfect. erkk?apa kena mengena..hee..
ermm..bout the title..aku sendiri tak tahu kenapa aku tulis tu..huhu..
but just for today..i will type anything..apaapa yang terlintas dalam fikiran aku. pukul 3.58 pagi aku menaip entry ini untuk tatapan korang semua dengan alasan aku tak dapat tidur.hahah.sebab aku tak dapat tidur la aku taip entry ni pepagi buta..huhu..
first of all, aku terlalu rindukan mak aku.yeah,its already 6 month since she left us.. alfatihah for u mom. :')
sincerely,aku banyak kali mimpikan mak aku..lagilagi musimmusim minggu exam and nak balik kampung dah..selalu aku akan kol dia..mak,adik nak exam dah minggu depan..adik nak balik dah minggu depan..and she will say, ok dik,buat betulbetul..dapatkan yang terbaik..and aku akan sentiasa tersenyum bila dia cakap macam itu. and i know korang semua pon tahu perasaan aku macam mana..dia tinggalkan aku untuk menjadikan aku lebih berdikari.. i'm sorry for all my wrongdoings mak. before u left me, adik tak sempat nak cakap yang adik sayang sangat kat mak. and i'll say it here cuz i want them know how much i love you..
to readers,hargai ibu bapa selagi mereka masih ada. annoying mana pon dorang,diorang la yang besarkan kita sampai kita besar, sampai kita dapat kerja baikbaik and so on. :) *dahdah..kesat air mata*

second thing is, ermm..aku tak tahu nak mula dari mana..tapi i will just wish for my dad.
ayah, selamat pengantin baru. i wish you for your happiness, healthiness and many more. adik minta maaf sebab tak dapat tunaikan permintaan ayah dengan mak yang satu tu,but insyaAllah, the road that i chose, its the right path for me. *doakan yang terbaik untuk aku bloggers .*
ayah, adik harap ayah dapat jaga kesihatan ayah sama macam mana adik dari kecil sampai sekarang. sabtu ni, akan bermula hidup baru kita sekeluarga. adik tak janji yang adik boleh jadi anak yang baik tapi jangan risau,anak ayah oke je. :') *kesat air mata tuuu*
third thing,
habis exam dah. huhu..semalam lagi dah habis pon.. lambat sikit update entry..biasa lah..kena buat rutin dulu..basuh baju yang dah seminggu tak basuh. hahahahahhahaha..*shelekeh.. hahah* then keluar outing for the last time for this year with my friends..thanks sebab jadi sebahagian dari hidup aku..annoying mana pon korang, bajet mana pon korang..invisible mana pon aku ni pada korang..korang tetap jadi kawan aku..sekali dah kawan selamanya kawan.. 
hari khamis dah harini..hari terakhir untuk aku gulingguling atas katil yang tak berapa nak empuk ni tapi syuk0 la nakkkkkkk..*orang sabah kata gitu* huhu.. dengan tengok mubee sambil tengoktengok rumate aku nii sedapppp jek tido..hahah.. jelas kejelesannya itu ya~ =P
okeii..aku rasa itu je kot..later time cuti,,ada masa aku hupdate lagi..kalau sempat. 

ow ya.for my beloved boyfie. t kite datingdating eah? hahaha* jeles tak jeles tak?*
LOL.
okeii. adios guys..

Selamat bercuti akhir tahun & for my indian friends.happy deepavali. :)

_pinkElmodaisy_

gambo lame jep.
p/s :follow mollow milo yellow la yep. senang jek pon. and drop your comment jugak.  :) thanks~

No comments: