Islamic Widget

Tuesday, April 24, 2012

hilang :"(

assalamualaikum. hye bloggerrs~ sehat? bagos la lau sehat. me? currently not very well.kdg2 mcm nk dmam,kdg2 oke. hmm ntah la. bout the title. HILANG. aku rasa macam ada something yang aku tak tahu apa..HILANG. mungkin rindu hilang? mungkin cinta hilang? mungkin perasaan? mungkin terlalu kuat sentappp sampai terasa semua hilang, tapi sebenarnya ada je bendabenda tu? arghh.. tak tahu laa. pening pikir. duatiga minggu barubaru ni termasok minggu niii..terlalu busy..sangat busy dengan kehidupan dunia sampai kadangkadang dunia akhirat terlupa. ye aku taw..korang mesti cakap."IHH..TEROKNYE PERANGAI MINAH NI ~" tapi takpe. aku hanya manusia biasa yang selalu lalai dan alpa. and i think korang pon macam tu. kehidupan kita ni takkan rasa sempurna kalau tak buat salah, sebab dengan salah tu kita boleh betulkan diri kita. muhasabah balik diri kita . apa yang kita salah, apa yang kita buat betul. huh~ berceramah pulok minah nih. hoho. aku bukan ceramah. blog ni tempat aku meluah. sekadar luahan untuk peringatan diri dan sesiapa je yang baca blog nii. aku tak paksa lau korang taknak terima. akhirakhir nii,banyak benda berlaku antara aku dan manusiamanusia sekeliling and manusiamanusia yang jauh di mata. mungkin ketenangan dulu yang aku dapat dari manusiamanusia niii hilang kejap. hilang hormat aku pada dorang, hilang persepsi baik aku terhadap dorang. pedih tak pedih.pahit tak pahit. kena telan. nama pon asam garam hidop. aku mohon maap dari hujung rambut sampai hujong kaki. kalau aku ada buat salah,maafkan la. :) aku bukan manusia yang sempurna di mata manusia..maapmaapi amalan mulia. jangan sbb benda kecik jadi benda besar sbb tak mintak maap je. bia la benda tu berlalu kalau dah settle. 
opppssy~ terpanjang sudah. huhu. hope korang bace.follow n komen. samasama kita nasihatmenasihati walaupon aku paling tak suka kena nasihat. tapi lau kena caranya,aku on je. :) okay lahh.. annyeong. 
selamat malam daisy,selamat malam pinklove,selamat malam semua.selamat malam kepada diriku jugak.gudnyte ELMO. papai. 

keeeppppp sending my LOVE,
chentagila.pinkelmodaisy.

No comments: