Islamic Widget

Friday, January 25, 2013

Unknown

Assalamualaikum..hye uolls.haaaa.gediknye.haha..hari sabtu 26 januari 2013..aku dan klasmate dan warga maktab tawau ada kuliah ganti..omoo.sgt bosan okee..lecturer tak masuk..laptop tak dapat on sebab takda bateri..plag kat kelas ni plak terhad..haa..bayangkan apa perasaan aku merontaronta nak online nak tgk cerita semua tak dapat..yang mampu hanyalah guna handphone berkuasa kuda nak online guna wifi yang kelajuannya hanya cukupcukup makan.dengan dengar orang nyanyi sanasini..dengan duduk pon cam tak serupa duduk.*btw, aku tak suka duduk betulbetul sebab efek pinggang aku nanti..orang cakap duduk betulbetul baru tak sakit pinggang kan..tapi aku sebaliknya and I love the way I sit..
Currently duduk tengok laptop apple.orange.pineapple dan yang sewaktu dengannya bermaharajalela dalam kelas online sesuka hati sebab ada baterii.sakit hati pon ada tapi tak boleh nak buat apa..hanya redha dengan keadaan yang sedia ada..ada laptop pon bersyuko sangat nakkkkk..
Hmm.dari pagi tadi start kelas aku dah pasang earfon samsung hitam ori untuk dengar lagu yang dh dua hari aku dengar.tak pernah lagii bosan dengar lagu nii and will continue sampai dapat lagu baruu dalam carta hati aku..hee..nak tauu lagu apa? Its titanium from dabid guetta.huhu.besttttt...ce dgr sane.
Nak upload pic guna fon tros pegi blog tapi tak reti but I'm trying.so..thats all for todayy.takda topik sangat huhu..
Tata
-pinkELMOdaisy

No comments: