Islamic Widget

Friday, October 26, 2012

macam orang giler =.='

assalamualaikum sedare.
salam aidiladha aku ucapkan. hee..saje je nak post entry harini..kebosanan melanda bila ko takde feeling langsung nak ngadap buku or nota yang warnawarni colourless tu. punyee bosan. =.='
tapii tu la hidup orang belajar. buku yang warnawarni di aildilfitri colourless tu la sumber ilmu untuk ko terus berjaya.. 
ade metottt ka? (slank apekapek ttbe)
><,
hmm..arini macam orang giler kurang siuman aku ngadap telepon bimbit a.k.a mylovelyfon..HAHA
explore itu explore ini..cam tak pernah jumpa handphone.oke.KUNO.
akhirnya selepas explore sane explore sini,dapat jugak ape yang aku nak buat kat handphone tu..
*keyboard for hangul language (/)
* tukar theme yang dah sekian lame aku guna tu (/)
* download apaapa yang aku nakkkk sangat untuk fon tu.(/)
oke maher.KUNO SANGAT.
hmmm..dah ke??
ntah . XD

HAHA.oke.tak kelakar.
dah!my exploration DONE kot~
so,sambung study...........

(. . .)
cye x cye,sy yg taip taw~ miaw~

lalalallaa~ malas ekceli.
k la, adiosss~
*selamat menjamu MATA dgn entryentry DINGIN sy ni*

annyeong~

_pinkElmodaisy_

No comments: