Islamic Widget

Sunday, October 21, 2012

i'm not a good cooker.

nampak mnyelerakan. hee..XD
assalamualaikum, holla sume.. bce ke entryentry aku sblm ni? lau tak,gi la bace...pnatttt aku taip tu taw..nak hupdate punye pasal. hoho..ermm..berbalik pd taj0k kat atas..i'm not a good cooker..btol meyhh ayat aku? ntah la..haha.. tapi just nak hupdate,aku masak asam pedas wooo semalam...walaup0n tak berape nak jadi.. hehe.. but just nice warne dia..tak la terok sngat kan.. hehe.. asam pedas ayam 1st try..buat untuk kawan aku yang teringin sangat nak rase asam pedas aku buat,,sorry la yep..kureng sket..lau len kali aku buatkan kompem ko nak lg..hahaha..LOL. k la,,ni haa gambo nye..kawan aku yang amek,tapi aku rembat.. wehhuu..hehe..selamat menjamu MATA! heeeeeeeeeeeeeeeeeee....

adios.

-pinkElmodaisy-

2 comments:

anak ayah said...

laa..hang gupenye yg dok p masak lauk2 tue ^o^

slurppppp

enot =) said...

ehem2..pembetulan..lauk je yep..lg stu c yuda msk.heeee~
menyelerekn kn?